Məzmun:
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətə daxil olan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və lazımı departamentlərə təhvil vermək;
• Şirkət tərəfindən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı, zərflərə yerləşdirilməsi və lazımi tərəflərə çatdırılmasını təmin etmək;
• Şirkətdə keçirilən iclasların, görüşlərin təşkili;
• Ofisin təmizliyinə nəzarət etmək;
• Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
• Ofisə gələn qonaqları qarşılamaq, gələnlərin qeydiyyatını aparmaq;
• Ofisin fəaliyyətini təmin etmək;
Tələblər:
• Təhsil: Ali təhsil – ixtisas fərqi yoxdur
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst, Rus dili – arzu olunandır
• Kompüter bilikləri: MS Word – yaxşı, MS Excel yaxşı
• Müvafiq vəzifə üzrə təcrübə: 1 ildən 3 ilə qədər
• Sertifikat: Tələb olunmur
Şərtlər:
• Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun təyin olunur
• İş qrafiki həftə içi 9:00 – 18:00, şənbə, bazar-istirahət günü
• AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
• Ambisiyalı əməkdaş üçün karyera inkişafı imkanı
• Nahar şirkət tərəfindən verilir