Məzmun:
Kritik öhdəliklər:
• Həftəlik, aylıq, rüblük və illik plana uyğun olaraq yeni məkanın axtarılması
• Nəzərdə tutulmuş meyarlara uyğun olaraq ilkin seçim üçün məkanın gəzərək araşdırılması
• Əmlakla bağlı təhlillərin aparılması, müvafiq hesabatların və təqdimatların hazırlanması,
• Açılacaq mağazalarda və ya fəaliyyət göstərən mağazalar portfelində, əmlak və əmlak sahibləri ilə yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını təmin etmək, portfelinə nəzarət və idarə etmək
• Yeni məkan təkliflərinin, rəqiblərin və əhalinin təhlili, qiymətləndirilməsi və şirkət daxilində və ya xaricdən gələn yeni mağaza təkliflərinin qiymətləndirilməsi.
Əsas öhdəliklər:
• Əmlak sahibi ilə danışıqların aparılması (qiymət\kv.m\müqavilə şərtləri\məsuliyyət\öhdəliklər və s.)
• Rəhbər heyətə ilkin seçimlə bağlı təqdimatların edilməsi
• Sənədlərin düzgün yoxlanılması və yoxlama siyahısına uyğun olaraq Rəhbərə təqdim edilməsi
• Yerin təslim üçün hazırlanması və yekun imzaların alınması
• Daimi olaraq bazarın araşdırılmasını aparmaq və məlumatların yenilənməsini təmin etmək.
Təhsil/Təcrübə:
• Bakalavr dərəcəsinin və ya bu dərəcənin ekvivalentinin olması.
• Təqdimat bacarığı
• Şəxsi avtomobil və aktiv sürücülük vəsiqəsinin olması.
Səriştələr:
Əsas funksiya səriştələri:
• Danışıqlar aparmaq, problemləri həll etmə və şəxslərarası münasibət üzrə mükəmməl bacarıqları
• Ünsiyyət qurmaq və analitik düşüncə qabiliyyətlərinə malik olmalı.
• Güclü kommunikasiya və münaqişələrin həlli bacarıqları olmalı.
• Komanda üzvü olmaq
İnzibati bacarıqlar:
• Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti
Davranış səriştələri:
• Nəticələrə və idarəetməyə yönəlmiş şəxs olmalı.
Əmək haqqı:500AZN + bonus
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.